2010-12-06

Snart så....

Snart ska jag äntligen byta ut denna äckelpump! haft den i tre år garantin är ute, då får man en nu helt gratis! Hoppas att det löser sig då för jag orkar inte mer... Två nätter i rad har den bråkat, jag är sjukt trött och håller på att spy hela tiden. Och idag i skolan höll jag på att bryta samman. Denna sjukdom.... Är nåt av det värsta jag vet. Alla säger att det finns dom som har det värre. Och visst det finns det! Men jag har oxå stor chans att försvinna, att bara ge upp och försvinna. För så känns det just nu....

Sen har jag kommit på att jag ska prata med Kuratorn imorn om att jag inte vill ha hennes hjälp längre. Jag hade ett problem jag behövde hjälp med och det pratade vi om i 10min sen tar hon upp en massa annat som ja gömt undan för jag orkar inte tänka på det! Och så pratar hon om klassen och elevkåren och vill att jag ska berätta hur allt funkar. Jag orkar inte mer! Jag behövde hjälp men just nu mår jag sämre än vad jag gjorde innan jag började gå till henne....

Men, men man måste väl vara lite positiv oxå. Idag så gick jag och Lisa på stan helt oväntat och skulle hitta julklappar. Vi hittade en massa annat roligt och köpte till våra kompisar istället. Säger bara fan Lisa vad stolt jag är för det vi gjorde sist!

Ska till läkarn nästa onsdag... Förhoppningsvis får jag veta hur långt det är kvar tills den nya kommer.
Kram på er //Johanna

1 kommentar:

  1. Det vi gjorde till sist kommer vi aldrig göra om haha eller? och jag kommer iallafall aldrig mer gå in där inne på länge xd haha men kul hade vi! :D

    SvaraRadera