2010-10-18

Dagen som idag

Okey jag har kommit på att jag far för mycke fritid... Men vafasen gör man inte för att roa sig själv?
Till alla er som inte känner mig (hehe) så heter jag Johanna och bor i en liten skitby 5mil utanför Växjö. Jag pluggar andra året på gymnasiet och ska bli bagare är väl tanken. Försöker vara duktig och har gått med i Elevkåren (som för tillfället är blä men vi måste fixa det!) och sen har jag nu blivit Elevguide, väldigt spännande host. Resten av mig kommer väl upp lite då och då annars får ni leva med att vara små frågetecken.

Idag iaf. Så har jag då varit på utbildning för att bli Elevguide, helsjuk föreläsning men ganska rolig. Föreställ er ett rum fullt av elever som sträcker fram händerna och böjer sig ner drar in händerna reser sig upp och sträcker ut händerna igen. Samtidigt säger man "Jag fångar bollen och skjuter IVÄG!" ja roligt var det iaf haha nåt man borde testa när man inte har något att göra hemma med hehe borde kanske göra det nu istället. Så nu har jag lärt mig hur jag ska prata och stå och uppföra mig!
Efter detta hade jag näringslära där jag skulle berätta om min fina artikel om granatäpple, och för att visa vad jag lärt mig så gör jag allt som man skulle göra jag va tyst log samlade händerna och "fångade rummet". Tyckte faktiskt det gick rejält bra lite nervös men tror inte det lät så mycke på rösten trots att jag skrattade lite men vafasen ingen är väl perfekt?

Men om ni ursäktar så ska jag kolla klart på min fina Beckfilm hehe ha det så nice!
//Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar