2010-10-19

Ja ni

Idag har varit min otursdag! Kommer typ inte ur sängen är alldeles för trött och sen så somnar man på bussen och kan inte vakna där heller. När man kommer till skolan har dom stängt av vägen så man kan inte gå den vanliga vägen in så då får jag hoppa över staketet för att överhuvudtaget nå dörren och inte frysa arslet av mig! Första lektionen är svenska (efter 3veckor!!!) och det är så klart på andra våningen så vad gör man? Jo man ramlar i trappan och gör ett snyggt danssteg och slutar med att jag sitter i trappen med benen i kors. Snyggt oja!

Hela dagen har varit lite blä så när man sätter sig på bussen hem så kommer det några småungar och sätter sig framför en och sätter på musik och sjunger med! Samtidigt som dom diskuterar och citerar!! från Idol?! Kan det bli värre?!

Men men fick tillbaka matteprovet idag gick åt helvete! Men ska satsa en gång till ska verkligen få VG så jag kan flytta till Göteborg för jag måste härifrån innan jag blir galen...

Aja nu ska jag mysa med min mamma och kolla på film och äta pizza, pappsen är i Stockholm nämlich.
Pusseli vink på er
//Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar